HANİMİŞ MİRAS?

Nerdesin?  Onlarca 'kız sen nerdesin?' mailim birkaç tanede  'nereye kayboldun' yorumum var yazılarımın altında. Demek ki m...

30 Ekim 2015 Cuma

WHATSAPP HONEY?

Ooovvv sweety. Whatsapp sweety. Yani naber şekerlemem. Ya da uu what happened honey? Yani ne oldu balım. Bal dediğimiz şey ne? Arı boku! OOoooovv ne oldu arı bokuuummm. Honeeeeyyy. Sırf bunları söylemek için şart bence ingilizce. Bir ahengi var bir kere. İşte 4 dil bilen eski sevgilimin bana söyledikleri.
Arada bir küfür mü ediyor bana ya da sapık sapık şeyler mi söylüyor falan diye araştırınca bulabildiğim en büyük küfrü honeydi (balım), arı boku olması dışında buda pek küfür sayılmazdı. Eziklik hissetmesem güzel ilişkiydi aslında. Sonradan yabancı dil fobisi edindim. Ağzımı her açışımda doğru mu telaffuz edeceğim diye korkumdan konuşamadım. Aslında bayağı biliyorum. Dizi film falan istesem izlerim alt yazısız. Ama biliyor musun deseler bilmiyorum derim. İspatla deseler sıçtım.


Niye! Anasını sattığımın hürremi sülüman derken ayyy çok tatlı diyoruz da kendimizi niye tatlı bulmuyoruz. Çoocuklarımı baana ketir sultan vaaalide derken çok tatlı da benim niye söylediğim her kelime o öyle değil diye düzeltiliyor. Allahını seven açıklasın. Yabancılar türkçenin içine ederken çok sevimli oluyorlar da ben niye ingilizceyi kusursuz konuşmalıyım. Aynı peluş ayıcık surat, ellere var da bana niye yok! konuşmicam işte küstüm. 

7 yorum:

  1. Tam yatacaktım bir baktım ki Miras yine birşeyler yazmış... Ne kelime adeta döktürmüş :)) gece gece çok güldüm yaa... Bal ne ki- arı boguuuu hehehe, öptüm swiitiiii haneeeeyyyyyy

    YanıtlaSil
  2. Sen bence hiç girme bu konuya. Allah bilir sende o kırık türkçenle ne kadar tatlı konuşuyosundur. Şimdi düzeltmiş olman bişey ifade etmiyor sende bir çeşit hürremsin benim gözümde :D Bu arada haneeey de gözümden kaçmadı :D Berrağı öp switiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 tamam tamam kabul ediyorum tipik hürrem türkçem ile herkesin kalbini fethettin çok dadluyummm çooook 😁 şaka bir yana,bu emperyalist dayatma lisan ingilizceyi mutlaka on numara konuşmak zorunda kalmamızı kim çıkarttı?? Briefing verirken dow jones'ı göz ardı etmeyen CEO bozuntuları her halde, önce doğru dürüst türkçeyi öğrensinler. Bu arada sen bir çinlinin ingilizcesini hiç duydun mu? Onları baz almamız gerek, adamların teleffuzları umurlarında değil anla onu anlarsan. :))

      Sil
    2. Ya bizdeki şive onlardaki aksan olmuyor mu? Onlar kendi içlerinde Aksanıda aşırı sempatik buluyolar :D Ya zaten yanlış konuşunca yabancılar kınamıyo ki bizim Türkler kınıyo. Sende şimdi Almanya kültüründen aldığın için hoşgörüyü pamuk prensessin biz fesatız vallahi fesatız billahi fesatız

      Sil
  3. Ay aynen öyle! Ben de yanlış telaffuz edicem diye korkuyorum.Yabancılar İstanbul çok güzel,şiş kebap çok güzel diye bıdı bıdı konuşurken iyi biz niye aynı mantıkla İngilizce konuşamıyoruz ama yookk illa kraliyet ailesindenmişiz gibi konuşucaz yoksa o İngilizceyi çok iyi bilen arka dörtlü gülmeye başlıyor :D

    YanıtlaSil
  4. Yurt dışından bize gelenler hep bi' sempatik zaten. Ben de uyuz oluyorum. Biz yaparsak Kezban, onlar yapınca nasıl da tatlı.

    YanıtlaSil
  5. vay anasını tek dertli ben değilmişim. Yürüyün kızlar dernek kuruyoruz :D Yabancı dizileri filmleri falan hep biz çevircez. allah izleyenlerin yardımcısı olsun birbirimizi gaza getirdik :D

    YanıtlaSil