HANİMİŞ MİRAS?

Nerdesin?  Onlarca 'kız sen nerdesin?' mailim birkaç tanede  'nereye kayboldun' yorumum var yazılarımın altında. Demek ki m...

15 Eylül 2015 Salı

ÇOK DERTLİSİN GÜLİN TEYZE

Neler var lan şu hayatta


Mutfak masası, aslında sadece kahvaltı yapılan, kahvelik, baharatlık, ıvır zıvır konulan bir eşya değildir. Gizli bir misyonu vardır mutfak masasının. Kadınsal muhabbetler. Ne dedikodular döner, ne dertler çözülür o masada. Nato zirvesinde alınamayan kararlar alınır mesela. Kahve falları yorumlanır. Gelmeyen mesajlar beklenir. Ana avrat sevgili, koca, nişanlı çekiştirilir.


O öğlen vakti, arkadaşım sarı, onun anne-arkadaş vasfında olan gülin teyze ve ben mutfak masasında kurul üyelerini topladık türk kahvesi içiyoruz. Sarı nın kafa bir dünya. Önceki gün kıskançlık krizine girip bankacı sevgilisinden ayrılmış. Kıçı kurtlanmasa Sarının, çok da güzel bir çiftler ama yapacak birşey yok. Yoktan var eden cinsten bir kıskançlığı var. 

Konu nasıl döndü dolaştı da hepimizin hayatında bomba etkisi yaratan olaya geldi bilmiyorum ama bir anda Gülin Teyzeyi şunu söylerken duyduğumda farkettim ne olduğunu:
-Parmak ucumdan başlar öperek gelmeye. Önce beni tahrik edecek. Yok öyle.
Sarının surat bir karış. Kolay değil anneyle babanın yatak maceralarını dinlemek. Gülin teyze anlatıyor. Sarı kızarıyor. O kızardıkça, bir dur be, deyip daha çok anlatıyor ve bu olay daha eğlenceli oluyor. Gülin teyze 50, Mahmut amca 55 yaşında. 
-Bir kadının en önemli sihaıdır bu. Şimdiki gençler haftada iki kereyle tamam diyorlar.
-Yorgun oluyolardır Güliş Teyze.
-Benim herif çalışmıyor muydu sanki. Hem işte çalışıyor, hemde her gece evde yatakta çalışıyor.
-Du diyecektin Gülliş teyze.
-Yoo hala öyle. Beni çok kullandı. İyi adam hoş adamda öbür dünyada hakkımı nasıl öder bilmem.
Öbür dünyaya bu yüzden gitmezse inşallah. Sen nasıl ödeyeceksin esas. Bunca yıldır hergün hergün üstün performanslar sergilemiş adam. Adamı da gör. Sessiz, sakin, saygı duyulacak, efendi bir adam.
-Ne du su kız! Ne adet dinledi, ne hastalık. Kafama yazma sarardım ölüyor taklidi yapardım da yemezdi. Açıp Kuran okuyordum artık azalsın diye isteği.
-Oha Güliş Teyze bu yaşta kalbi nasıl dayanıyor hergün.
-Zaten bir kere kriz geçirdi. Doktor 20 gün yasak cinsel birleşme yatacaksın sadece dedi.
-eee
-Ne ee si o 20 günde bile rahat durmadı 9 kere yakaladı beni. (valla saymış) Bende gittim doktora ispiyonladım.
-Kızdı mı doktor?
-Ne kızması! Helal olsun dedi. (Mahmut amcayı Türk doktorlarına emanet edin.)
Temsili

-E yapsın 5 dakka noolcak. Dayanıver.
-Senin ki 5 dakika mı sürüyor. Tüüüü, şimdiki gençler (Olduğum yerde kimseye çaktırmadan nasıl ölebilirim acaba. Nefesimi mi tutsam.)
-Yok canım 5 değil 15 dakika falan genelde. Uzayınca bayıyor beni.
-Ayyyyyy sen nasıl rahatlıyosun. Ona yetse sana yetmez. Biz bir başlarız en az bir saat. 
Bunu söylerken ciddi ama amacı hava atmak değil, o bu konuda dertli aslında, Düşünüyorum hergün hergün de çekilmez bir yerde. Vücut da dayanmaz. 
Güliş anlattıkça (daha neler anlattıda derine giremiyorum) Sarı ya Allah çekiyor. 'Ya anne babam o, babam gözümün önüne geliyor' diyor. Güliş teyze de  'Şurda faydalı bilgiler veriyoruz babanı gözünün önüne getirme, başkasının yüzünü düşün baban yerine' diyor. 2 dakka sonra Sarı bir hıııı çekiyor. 'Babamın yerine başkasını düşünemiyorum orospu gibi birşey oluyosun kafamda o zaman sen' diyor. Sarıya o ara bir acıdım ama çabuk geçti. Gülin teyzeyle insan büyümez bile, bırak yaşlanmayı.
-Güliş Teyze, Şikayet etme kafayı mı yedin. bırak o devri, bu devirde bile bulunmaz öyle erkek. Başka kadına mı gitmiş sanki. Hergün karısını çekmiş adamın canı. senide mutlu etmeyi biliyormuş. günde 3 kere işten kaçıp fantezi yapmaya gelecek adamı nerden bulalım biz. Sana piyango vurmuş.

Aslında Mahmut amca değeri bilinmemiş bir yıldız. Evlendirmeyip Almanyaya salacaktık onu. Böylece Almanyadaki türk sokakları, Türk mahallelerine, ordanda Türk şehirlerine dönebilirdi. Mahmut amcadan 3 tane daha olsa Almanyayı topsuz tüfeksiz 50 yıla fethederdik. Hem de zevkle.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder